domingo, 1 de julio de 2018

NOUTATI 2 (NOVEDADES)

Azi va prezint matritele sosite saptamana trecuta si pe care le-am comandat de pe Aliexpress.Iubesc modelele cu flori atat pe unghii cat si pe piesele vestimentare si de aceea nu puteau lipsi astfel de matrite.
Hoy os presento mis placas llegadas la semana pasada que las pedi en Aliexpress.Me encantan los diseños con flores,tanto en las uñas como en las ropas.Por esto no podian faltar unas placas con flores.




Deoarece este foarte la moda in acest an  manichiura cu cactusi mi-am comandat si eu doua placute cu aceste flori.
Porque este año se lleva mucho la manicura con cactus he pedido dos placas con estos diseños.



Inghetata de toate tipurile si alte cateva modele estivale pe placuta ND-L001.
Helados diferente y otros diseños de verano en la placa ND-L001.


Deoarece la colaborarea de pe TPA avem deja teme cu unicorni si flamingo m-am aprovizionat din vreme.
Porque en el grupo TPA tenemos un reto con temas como unicornio o flamingo he aprovecado y me he pedido las dos placas de abajo.



Ei,ce ziceti?Va plac noile mele achizitii?
Que opinais?Os gustan mis novedades?

1 comentario:

  1. Toate sunt frumoase, nu stiu ce sa aleg, pe cea mare cu cactusi o am si eu :), sa le folosesti cu drag :)

    ResponderEliminar

Gracias por dejar vuestros comentarios.
Multumesc pentru comentarii.