sábado, 8 de julio de 2017

Saturday's Theme-27. Holo

Buna fetelor.
Cautand printre ojele mele(sunt destul de multe)am constatat cu stupoare ca mai am doar trei holografice.😨😨
Am ales dintre ele o oja albastra de la Kiko pe care o am de ani de zile si nu stiu daca doar mi se pare dar parca nu mai are acelasi efect holografic de la inceput.Si pentru ca unghiile mele sunt minuscule am ales sa nu le incarc cu un model stampilat si doar sa lipesc niste water decals.Sper sa va placa si asa propunerea mea.Va pup!!!









5 comentarios:

  1. E superba oja si intreg modelul e tare dragalas :)

    ResponderEliminar
  2. Sunt foarte dragalase unghiile facute de tine!!In ceea ce priveste oja Kiko, o am si eu si asa este ea, nu are un efect holo prea puternic dar tot este frumoasa!

    ResponderEliminar
  3. wwoow, cat de frumoasa e oja asta!!! <3

    ResponderEliminar

Gracias por dejar vuestros comentarios.
Multumesc pentru comentarii.